4 Aralık 2013 Çarşamba

Mantar Kurabiye








Mantar şeklindeki bu kurabiyeler oldukça populerdir. Ben de sizinle paylaşmak istedim.



Malzemeler :

1 paket oda sıcaklığında margarin
2 yumurta
2 su bardağı elenmiş un
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
2 paket buğday nişastası
1 yemek kaşığı kakao(kurabiyenin üzeri için)

Hazırlanışı :

Yoğurma kabına margarini,yumurtaları,elenmiş unu, pudra şekeri,kabartma tozu ve buğday nişastalarını ekleyip güzelce yoğurunuz.

Cevizden biraz daha küçük parçalar kopartıp yuvarlak şekil verip yağlı kağıt serilmiş tepsiye diziniz. Küçük bir yuvarlak kalıbı (ben resim 1 deki limon sıkacağını kullandım siz gazoz kapağı da kullanabilirsiniz) kakaoyu batırıp kurabiyelerin üzerine biraz bastırarak şekil veriniz. 

180 derecede 15 dakika ısıttığınız fırına verip üzeri beyaz kalıp altı hafif pembeleşene kadar pişiriniz. Benim fırınım da 20 dakika pişti. Siz kendi fırınınıza göre kontrol ederek pişiriniz. Soğuyunca servis tabağına alınız. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...